000 | 00620ntm a2200253 i 4500 | ||
---|---|---|---|
490 | 1 |
_a(Media) _v _x |
|
040 | _cplwau | ||
830 | 0 |
_a(Media) _p _v |
|
760 | 0 | _a(Media) | |
100 | 1 | _aDOVEY, Jon | |
130 | 0 |
_a _lpol. |
|
245 | 1 | 0 |
_aKultura gier komputerowych _b _c |
020 | _a978-83-233-3078-3 | ||
300 |
_a211 s. _b _c23 cm |
||
260 | _b | ||
362 | 1 | _a | |
041 | _apol. | ||
260 | 3 |
_aKraków _bWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego _c2011 |
|
700 | 1 |
_aKENNEDY, Helen W. _e |
|
650 | 1 | 4 | _aGry komputerowe - aspekt antropologiczny |
650 | 1 | 4 | _aKultura masowa |
650 | 1 | 4 | _aGry i zabawy |
942 | _cBK | ||
999 |
_c75098 _d75098 |