Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Mitologiczny świat reklam treści religijne w reklamie telewizyjnej emitowanej w Polsce w latach 200-2001 oraz w wybranych przykladach reklamy zewnętrznej i prasowej

Autor: HORODECKA, Amelia.
Serie: : Wydawca: ; Kraków Zakł.Wyd.Nomos 2002Opis: 200 s. 21 cm.ISBN: 83-88508-33-4.Tytuły ujednolicone: pol. Tematy: Antropologia wizualna | Środki masowego przekazu | Reklama | Mitologie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu.
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Typ dokumentu Obecna lokalizacja Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Książki Książki Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW

Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW

11707 (Przeglądaj półkę) Sprawdź dostępność w bibliotece 11707

Działa dzięki Koha